top of page

3K platforma je funkční platforma pro kooperaci, koordinaci a komunikaci subjektů cestovního ruchu v destinaci za účelem podpory rozvoje cestovního ruchu, v rámci které dochází k výměně informací nezbytných pro koordinaci aktivit cestovního ruchu v DMO Brněnsko

3 K platforma je realizována v podobě:

- jednání výkonného výboru ( celkem 5 členů, setkání  5 - 6 x do roka ) - více info, přesné termíny a další podrobnosti  v zápisech níže a na emailu manager@destinace-brnensko.cz

- setkání valné hromady (  50 a více členů, setkání 2 x do roka ) - více info, přesné termíny a další podrobnosti v zápisech níže a na manager@destinace-brnensko

- setkání marketingové rady ( min 2 x do roka)  - více info zde

- setkání produktové rady CCRJM ( setkání min 2 x do roka v rámci CCRJM) - více info zde

- setkání produktu Mucha team ( 4 členové, setkání 2 x do roka)

- setkání aktéru projektu 1805.cz ( min 10 členů, setkání 1 x do roka) - více info zde

- setkání pracovního týmu expertů ( 5 členů, setkání 1 x do roka)- více info zde

- setkání v rámci vzdělávacích aktivit a kurzů ( členové DMO, min 2 x do roka) - více info zde

- setkání v rámci Pracovní skupiny pro cestovní ruch při RSK JMK ( 2  x do roka) - více info zde

Termíny pro rok 2022:

Výkonný výbor: 23.2. 2022, 28.6. 2022,  26.7. 2022, 4.10.2022,  2.11.2022, 8.12.2022

Valná hromada: 9.12. 2022 a 9.6. 2022

Marketingová rada: 2.9. 2022 a 11.5.2022

Výpis členů, partnerů a týmu expertu zde

Konkrétní aktivity v rámci 3 K platformy:

- komunikace se členy a partnery / tvorba produktů / vzdělávání / koordinace projektů / koordinace marketingu / příprava společných aktivit / komunikace s IC / komunikace s podnikateli / společná tvorba strategie / společné press tripy a fun tripy

KOMUNIKACE - KOORDINACE - KOOPERACE
bottom of page