top of page
  • Na počátku roku 2017 iniciovali statutární město Brno, Jihomoravský kraj a Centrála cestovního ruchu Jižní Morava na pracovních jednáních vznik destinační organizace/spolku pro oblast Brno a okolí. Provedením nezbytných kroků byl účastníky pověřen Ing. Michal Burian, Ph.D.  V září 2017 byl spolek zaregistrován, v listopadu mu byla udělena certifikace Centrály cestovního ruchu jižní Morava. 

  • Účelem spolku je přispívat k rozvoji cestovního ruchu v destinaci v souladu se strategickými záměry Jihomoravského kraje a statutárního města Brna a tím k ekonomickému rozvoji dané destinace a Jihomoravského kraje.

  • Oblast, na niž se svou činností spolek soustředí, je definována v mapce růžovou barvou. Červeně jsou vyznačena místa, kde jsou funkční Turistická informační centra. Podoblasti jsou navrženy zde.  

  • Členem spolku se může stát fyzická osoba - podnikatel (ve smyslu § 420 odst. 1 občanského zákoníku) a právnická osoba, která se svou činností podílí na rozvoji cestovního ruchu destinace a ztotožňuje se s účelem a hlavní činností spolku.

  • Přihlášku najdete ZDE.

  • Na počátku roku 2017 iniciovali statutární město Brno, Jihomoravský kraj a Centrála cestovního ruchu Jižní Morava na pracovních jednáních vznik destinační organizace/spolku pro oblast Brno a okolí. Provedením nezbytných kroků byl účastníky pověřen Ing. Michal Burian, Ph.D.  V září 2017 byl spolek zaregistrován, v listopadu mu byla udělena certifikace Centrály cestovního ruchu jižní Morava. 

  • Účelem spolku je přispívat k rozvoji cestovního ruchu v destinaci v souladu se strategickými záměry Jihomoravského kraje a statutárního města Brna a tím k ekonomickému rozvoji dané destinace a Jihomoravského kraje.

  • Oblast, na niž se svou činností spolek soustředí, je definována v mapce růžovou barvou. Červeně jsou vyznačena místa, kde jsou funkční Turistická informační centra. Podoblasti jsou navrženy zde.  

  • Členem spolku se může stát fyzická osoba - podnikatel (ve smyslu § 420 odst. 1 občanského zákoníku) a právnická osoba, která se svou činností podílí na rozvoji cestovního ruchu destinace a ztotožňuje se s účelem a hlavní činností spolku.

  • Přihlášku najdete ZDE.

Thanks! Message sent.

Thanks! Message sent.

NÁŠ SMĚR 2021-2025

„Od ad hoc kampaní a jednotlivých témat k destinačnímu managementu  a marketingu celé turistické oblasti“.

NAŠE VIZE 

Inspirujeme k objevování v okolí Brna – známých i méně známých míst, návštěvám tradičních událostí i prozkoumávání tras mimo hlavní turistický proud. Nabízíme ověřené tipy na výlety a lokální zážitky. Sdružujeme místní poskytovatele služeb cestovního ruchu a společně propagují to nejlepší, co region nabízí.

NAŠE PRIORITY
JAN_8448 kopie.jpg

PRIORITA 1 - Silná organizace

Úspěšně rosteme a hodláme tak pokračovat i nadále. Jak toho chceme dosáhnout? Oslovovat ty, kteří zatím stojí bokem a hledat cesty, jak využít jejich potenciál ve prospěch celé turistické oblasti. Vyměňovat si nápady, informace, vzájemně se inspirovat. A vzdělávat se, aby nám svět neutíkal.  

393501271_857293929042966_7152508225463758958_n.jpg

PRIORITA 2 - Komunikace - koordinace - kooperace

Jak na to? Naslouchat si, potkávat se, mluvit spolu, abychom neplýtvali silami. Koordinovat postup při přípravě turistických informací, produktů a služeb a maximálně využit dosavadních úspěchů a výsledků. Sjednotit a vyčistit značkovou politiku a společně plánovat v souladu s časovými potřebami cestovního ruchu. Jedinou cestou k úspěchu je diskuse, synergie a partnerství.

IMG_20250521_112331 (1).jpg

PRIORITA 3 - Měřit = řídit

Co neměřím, řídit nemohu. Nejde je o to vyhodnocovat výsledky vlastních kampaní pomocí online nástrojů. Hlavním úkolem  je zavést do praxe jednotnou praxi sledování vybraných veličin spolu s CCRJM a dalšími oblastními destinačními organizacemi pro celou jižní Moravu. 

514435940_23924797223839307_3682676611405001056_n.jpg

PRIORITA 4 - Produkty a marketingová komunikace 

Výlety za Brno – jednodenní i víkendové – představují Brněnsko jako kraj plný chutí, příběhů a překvapení. Zvláštní pozornost věnujeme gastro výletům, kde se snoubí lokální kuchyně s autentickým zážitkem. Nechybí ani tematické výpravy jako Bitva tří císařů, ideální pro milovníky historie a dramatických příběhů z bojišť.

Ať už míříte za festivaly, s dětmi na výlet, nebo chcete objevovat architektonické poklady regionu, Brno a jeho okolí má co nabídnout. A naším cílem je to ukázat – přesně těm, kteří hledají víc než jen Špilberk a Pálavu.

Logotyp_jihomoravsky_kraj_RGB_web.jpg
Logotyp_jizni_morava_centrala_CZ_RGB_sma
mmr_cr_rgb.jpg
GOFROMBRNO_logo_cervena.png
Destinaci Brněnsko finančně podporuje Jihomoravský kraj
Provoz a činnosti DMO Brněnsko v roce 2025 jsou podpořeny za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj
Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
 
bottom of page