top of page
Search

Přehled aktivit Destinační společnosti Brněnsko: září a říjen 2025

Přehled aktivit Destinační společnosti Brněnsko: září a říjen 2025

Podzimní měsíce byly pro tým Destinace Brněnsko obdobím intenzivní práce, koordinace a příprav na závěr roku. V rámci platformy 3K jsme se i v září a říjnu soustředili na rozvoj spolupráce s partnery, přípravu strategických podkladů pro rok 2026 a podporu propagace regionu mimo hlavní sezónu.


V průběhu září se uskutečnilo zasedání výkonného výboru (8. 9.), jehož hlavním tématem byla příprava návrhu rozpočtu a akčního plánu pro následující rok. Pokračovala pravidelná pracovní setkání s Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a Kanceláří marketingu a cestovního ruchu města Brna, v jejichž rámci jsme koordinovali komunikační kampaně, sdíleli aktuální informace o dotačních výzvách a připravovali společné projekty pro rok 2026.


Září a říjen jsme věnovali také posílení podzimní turistické nabídky – aktualizaci výletních tipů, propagaci vinařské a gastronomické turistiky a komunikaci směrem k návštěvníkům, kteří preferují klidnější mimosezónní zážitky.


Zároveň jsme se zaměřili na evaluaci aktivit roku 2025 – zhodnocení naplňování strategie a přípravu analytických podkladů pro aktualizaci strategických dokumentů. Tato činnost je klíčová pro nastavení priorit roku 2026 a pro další rozvoj značky Gofrombrno.


 
 
 

Comments


Logotyp_jihomoravsky_kraj_RGB_web.jpg
Logotyp_jizni_morava_centrala_CZ_RGB_sma
mmr_cr_rgb.jpg
GOFROMBRNO_logo_cervena.png
Destinaci Brněnsko finančně podporuje Jihomoravský kraj
Provoz a činnosti DMO Brněnsko v roce 2025 jsou podpořeny za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj
Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
 
bottom of page