top of page

Vzděláváme se s brněnskem

V rámci projektu MMR jsme pro naše členy a partnery připravili bezplatnou sérii kurzů a workshopů s předními odborníky na cestovní ruch. Cílem je ukázat maximum příkladů dobré praxe, představit nové trendy a zlepšit úroveň znalostí a dovedností našich členů a partnerů. 

​Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.

mmr_cr_rgb.webp

Jak na lovebrand

Online kurz
4/10/2023

9:00 - 12:30

Když milujete nějakou značku, občas jí odpustíte chybu, jste na ni hrdí, bráníte ji a mluvíte o ní. Udělejte ze své značky lovebrand cestovního ruchu!
 

Online kurz pro města / mikroregiony / IC / podnikatele /muzea / turistické cíle.

Naučte se správně pracovat s vaší značkou, posilovat ji a vytvářet "lovebrand" v cestovním ruchu.

Na kurzu si projdeme celý postup budování značky, ukážeme si, jak značky v cestovním ruchu fungují a jak nastavit svoji komunikaci. 

  • Proč budovat značku v cestovním ruchu, jaké jsou přínosy a náklady

  • Co je to značka, branding "lovebrand" a k čemu je to dobré 

  • Jak funguje branding 

  • Strategie značky

  • Poslání/pilíře/vize/asociace/logo/komunikace 

  • Proces tvorby značky - jak na to? 

  • K čemu jsou a jak ne / fungují archetypy 

  • Cílové skupiny a persony v brandingu 

  • DNA značky a odlišení se 

  • Jak to dělají ve světě 

  • Ingredience značky, brand touchpoint 

  • Výzkum a značka 

Úvod do interpretace 
16/11/2023

9:00 - 13:00 Clubco Brno
- OBSAZENO

 
Jak nadchnout návštěvníka? Jak připravit dobrou expozici, stezku, prohlídku nebo letáček? Klíčem k srdci návštěvníků je dobrá interpretace. Propojuje témata, která chceme předat s tím, na čem našim návštěvníkům záleží a o čem sní.
Na interaktivním semináři se dozvíte, jaké jsou ty nejdůležitější principy a trendy v interpretaci místního dědictví. Seznámíte se s jednoduchými tipy, díky kterým budou mít vaše produkty "šťávu".
Těšit se můžete na sdílení, aktivní zapojení a praktické úkoly a ukázky.

  • Hlavní principy dobré interpretace a jejich využití v praxi

  • Jak najít a dobře naformulovat sdělení, které návštěvníky osloví

  • Příklady dobré praxe v interpretaci

  • Jaká forma interpretace (expozice, průvodce, naučná stezka, letáček, hledačka, atd.). je vhodná pro vaši organizaci

  • Interpretační tipy a triky dle vašich potřeb

  • Na semináři budou využity neformální vzdělávací metody, těšit se můžete na aktivní zapojení a práci s tématem.

KURZ OBSAZEN

Time management v cestovním ruchu
online kurz
24/11/2023

9:00 - 12:00 
 
Jak pracovat se svým časem v segmentu cestovního ruchu? Jak prioritizovat, jak pracovat s myšlenkovými mapami a aplikacemi? Jak nastavit časovou osu aktivit? Nejen o tom bude náš nový workshop k time managementu.

  • Pánem svého času v cestovním ruchu

  • Cíle a prioritizace

  • Myšlenkové postupy a metody

  • Techniky GTD

  • Technika Pomodoro

  • Aplikace a platformy

  • Práce s emailem

  • Porady

  • Zdroje a inspirace

bottom of page