Včera, tj. 1.6. 2021, se v Brně konala tisková konference k zahájení letošní sezóny. Pořádalo ji město Brno v krásných prostorách freskového sálu Lídlova domu č. 10 na Zelném trhu.
Brno jako "hlavní město" kraje i naší destinace prezentovalo novou aplikaci s rozšířenou realitou a letošní letní "taháky". Cílem je, aby Brno bylo v létě živé a atraktivní město a pandemie byla cítit co nejméně.
Živé Brno znamená návštěvníky i pro okolí Brna. Představili jsme naše tradiční jednodenní výlety do našich oblastí, zvýrazněn byl program 15 věcí, které byste měli zažít se svými dětmi, než dospějí. Nezapomněli jsme ani na Tišnovskou pivní stezku, Nejlepší akce široko daleko i chystané projekty Dvě lásky Alfonse Muchy v Ivančicích, vycházky za pivem po Brně nebo akci napoleonskou akci 1805 - tu bychom chtěli v roce 2022 představit v zahraničí, zatímco letos se soustředíme na Česko.
Poděkování posíláme Kanceláři marketingu a cestovního ruchu města Brna za skvělou spolupráci i Halce Horké za profi přípravu podkladů pro tiskovku.
Comments