top of page
Search

Smlouva, web, tiskoviny, nové produkty - je toho hodně

V pátek minulý týden jsme odevzdali na MMR v Praze všechny dokumenty vyžadované pro formální podpis dotační smlouvy (docela velká krabice, na výšku tak 30cm).


Za účasti našich expertů probíhá příprava nového webu, máme za sebou několik pracovních jednání. Do konce února bude hotová kostra webu v technicky vyspělejším systému (přecházíme z Wixu na Drupal) a v březnu bychom měli testovat.


Tento týden rovněž probíhá sběr požadovaných úprav pro reedici tiskovin pro rok 2021. Texty použijeme také na nový web, současně budou přeloženy do EN a DE mutací. Ty vyjdou tiskem a jazyky přibydou i na webu. Vše by mělo být hotovo na start letošní sezóny, řekněme přibližně "do velikonoc".


V nejbližších dnech proběhnou schůzky s tvůrci nových produktů - Alfons Mucha-mluvící domy (Ivančice), Za vším hledej draka (celý region), Grand Beer Tour i Grand Wine Tour (celý region). A jakmile se trochu zlepší počasí, fotograf vyrazí do terénu vytvoří profi záběry toho, co nám zatím chybí.


Závěrem bych chtěl poděkovat všem, kdo se na realizaci projektu podílejí. Jsme nadšeni, že se spolupráce s TIC Brno i CCRJM výborně rozvíjí a těšíme se na ovoce této synergie.


Comments


Logotyp_jihomoravsky_kraj_RGB_web.jpg
Logotyp_jizni_morava_centrala_CZ_RGB_sma
mmr_cr_rgb.jpg
Destinaci Brněnsko finančně podporuje Jihomoravský kraj
Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
 
bottom of page