Zatímco před dvěma týdny proběhlo oficiální zahájení letní sezóny v režii CCRJM, město Brno svoji tiskovou konferenci uspořádalo včera. Konala se za účasti mnoha novinářů v krásných prostorách hradu Špilberka. Brněnsko ze rovněž účastnilo, tiskovou zprávu k zahájení sezóny si můžete stáhnout zde.
Prvořadou pozornost v propagaci věnujeme novému produktu Za vším hledej draka, který vznikl v závěru roku 2021. Nezapomínáme samozřejmě ani na propagaci klasických jednodenních výletů a akcí - ovšem pouze pokud dostaneme od pořadatelů odpovídající podklady.
Dalším horkým tématem je jídlo a pití. V úzké spolupráci s CCRJM (rozjíždí svůj nový produkt Tasty Moravia) připravujeme nové tipy na výlety - ověřili jsme si, že posty na sociálních sítích, které jsou o jídle a pití, mají vysokou sledovanost. Součástí této kampaně i je i podpora Tišnovské pivní stezky.
I proto budou hlavními kanály propagace před sezónou zejména sociální sítě, na které jsme vyčlenili do konce roku přes 100 000 Kč. V této sumě je jak příprava obsahu, tak nákup reklamního prostoru a i odborné vedení obou promo kanálů.
Comments