top of page
Search

Chystáme marketing akce 1805

  • admin
  • Oct 22, 2021
  • 1 min read

Intenzívně pracujeme na marketingu akce Bitva u Slavkova-Austerlitz 1805. Letos poprvé se můžeme tohoto úkolu zhostit se vším všudy - vloni vše zhatil covid. Cílem naší kampaně je motivovat lidi z celého Česka přijet do Brna a kouknout se ke Slavkovu.


V Praze a v Brně proběhnou billboardové kampaně, v obou městech i kampaně v MHD. Vyjdou speciální články v časopisem, jako je 100+1 nebo Historie, partnerem je Česká televize, Český rozhlas a agentura Czechtourism. Na webu akce jsme vytvořili nové čtivé texty k historickým souvislostem, příští týden se objeví nová sekce "hotely" (brněnským hoteliérům tímto děkujeme za příkladnou spolupráci). Vylepíme plakáty, už nyní probíhají kampaně na facebooku i instagramu, novináři jsou zásobováni od našeho PR. Přijede velká skupina francouzských novinářů a vypadá, že natáčet chtějí také Korejci.


Celé promo je postaveno na opakování "příběhu" z roku 1805, tedy na připomínce skutečných historických událostí přenesených do dnešní doby:

  • 20. 11. 2021 přijede Napoleon do Brna

  • od 28.11. pochoduje spojenecká IV. kolona Kolowrat z Olomouce

  • 30.11. ve Vyškově proběhne střet s předsunutými francouzskými jednotkami

  • 3.12. v pátek přijíždějí na zámek ve Slavkově rakouský císař František I. a ruský car Alexandr I. a pořádají ples

  • 4.12. se armády střetnou při rekonstrukci bitvy u Tvarožné, kde Napoleon opět slavně zvítězí.

  • 5.12. na Mohyle míru proběhne v režii JM kraje oficiální pieta s ekumenickou bohoslužbou.

Celé pásmo vzpomínkových akcí má na 30 různých větších či menších počinů - pochodů, přehlídek, šarvátek, ohňů, pietních aktů i bohoslužeb. Kompletní předběžný program je ZDE a budeme jej postupně zpřesňovat včetně časů.





 
 
 

Comments


Logotyp_jihomoravsky_kraj_RGB_web.jpg
Logotyp_jizni_morava_centrala_CZ_RGB_sma
mmr_cr_rgb.jpg
Destinaci Brněnsko finančně podporuje Jihomoravský kraj
Projekt Marketing turistické oblasti Brno a okolí 2023 č. 117D722003M11 byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu České republiky z programu Ministerstva pro místní rozvoj.
 
bottom of page